"Snabbinlägg"

Kopierar snabbinläggsrubriken jag ;)
Haha, men i alla fall. Idag blir det inte så mycket gjort för mig, i alla fall inte nu innan mamma kommer hem från jobbet för då ska vi dra iväg till FarstaC och kolla runt lite, vilket ska bli kul eftrsom jag har varit borta ett tag nu på Gotland med Josephine.
 
Har inte skrivit så mycket om Gotland men som Josephine skrev har vi mest gått runt träffat människor, pratat med roliga människor och mer. Vilket har varit rätt kul faktiskt!
 
Men hoppas ni får en bra dag! Bilder från Gotland kommer väl upp lite senare när vi har fixat klart alla. För jag har på min kamera och Josephine har på sin :)
 
Men aja, ha en bra dag!
 
Och Josephine , lycka till med nya rummet! Jag kommer när det blir klart :*
Det här var bra länge sedan, i början på sommarlovet. Tiden har gått så snabbt :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0