hemma

Idag har vi kommit hem från landet! Och imorgon drar vi vidare till Öland. Ska bli jättekul! Hoppas bara på bra väder!
Ville egentligen inte åka hem idag för jag och mina kompisar på landet har haft en så bra vecka. Vi har cyklat till en badplats där vi aldrig varit förut med hopptorn och mera! Där fanns det också jättemånga barn/tånåringar i vår ålder, så det var kul att veta!
 
Vi har också bestämt en jätterolig sak för mig när jag fyller 15. Jag ska ta moppekörkort och sedan få den moppen jag vill ha!!! Ska bli så himla kul att bara köra runt här hemma och på landet!!!
 
För det finns typ 10 st som bor på samma gata på landet som har moppar som åker ungefär varje dag, och det har fått mig att vilja ha en ännu mer och bara njuta av att köra den!
Ungefär en sån här ska jag få -->
Men den blir nog bara svart den jag får, men typ en sådan här.
ska bli så jäkla kul! Kommer längta ihjäl mig!!! Och jag ska jobba för den också !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0