idag

Jag och Nadja kom helt "random" på att vi ville träffa några kompisar som också har landställe där jag har mitt landställe. Så vi ringde upp dem igår kväll och frågade om de ville ses, och ja! Så vi sov över där tills idag. Gustav och Leo heter dem.
Och idag blev vi bjudna på lunch hos en annan killklasskompis, Karl, på Blidö, som ligger nära mig, och hos honom var en annan klasskompis, Sigge. Och där har vi varit ungefär hela dagen! Jättekul här vi haft det också!
Nu är vi påväg hem och snart ska vi köpa glass :) När vi kommer hem blir det nog filmtittande och/eller en cykeltur ;)

här kommer 2 bilder från igår. ( vi åkte ju Viking Line då också )

Vi gick upp och dansade lite på dansgolvet också. Lite spontant sådär ;)


Denna bild tog jag igår innan vi skulle ta ett kvällsdopp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0