Navelpiercing

Åhh jag vill verkligen ha nevelpiercing!
Får jag det? nej. Eller asså jo jag får det för pappa men inte för mamma, har försökt övertala henne men det går sådär. Tycker faktiskt att jag kan få det eftersom att jag ska få tandställning till hösten och innan det så måste jag dra ut fyra tänder så att alla tänder ska få plats. Men jag hoppas på att hon kan säga ja nu under sommaren haha får se hur det går!
Hahah har suttit och kollat vart man kan ta det och så antingen i Stockholm eller i Västerås.
 
Annars gör jag inget just nu, vill att min förkylning ska ge sig snart, får ju egentligen inte vara ute i solen och bada för då dröjer det bara längre såå ah.
//Josephine
Vill haaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0