Tisdag

Hej och godmorgon! Idag ska våra "familjekompisar" eller vad man nu ska kalla det, åk hem härifrån. Eftersom det är fint väder ska vu nog till en strand Idag med dem innan det far hem mot Stockholm igen :)

Inatt hade jag lite svårt för att sova eftersom deras hund kom upp och lade sig hos mig ett antal gånger. Hon är jättesöt!

Nu hoppas jag på att alla ska vakna snart så att jag kan få frukost ;)

Hoppas ni får en bra dag i solen!

Såhär såg det ut när hon kom och lade sig, hon liksom satte huvudet under täcket och mitt ena ben :D

Förlåt för dåliga bilder men bloggar från Ipaden nu, så kan inte bli mycket bättre.

// Emma


Kommentarer
Postat av: Silvia

Så fin blogg. Kolla gärna in på min med :D

2013-07-10 @ 19:34:08
URL: http://www.nattstad.se/SilviaS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0